Saturday, November 22, 2008

Sepuluh perkara?

Sepuluh perkara yg anda tidak tau tentang saya:
* Saya suka makan ikan sardin dalam tin jenis mackerel (karipap, sambal)
* Saya suka makanan berkacang (rojak, gado-gado, pecal, rempeyek)
* Jika tengok cerita sedih, selalunya saya dulu yg start nangis.
* Masa kecik, lepas makan malam saya terus gosok gigi, tak kiralah pukul 7 atau 8. Kalau bapa saya pulang, dia bawa sate atau mi goreng, saya sanggup tak makan...tapi, kalau dia bawa rojak, saya rela makan dan gosok gigi sekali lagi..!
* Bila memandu kereta, mesti laju dan suka membrek mengejut (asyik kena tegur dengan anak2, hehe)
* Sebaik sampai di rumah lepas berjalan ke mana-mana, ayat lazim saya: "Let's get back to work!" (tension orang dengar)
* Saya suka warna ungu sejak tulis Arca Impian (1994). Ungu adalah warna kegemaran heroinnya!
* Saya tak suka membaca sambil mendengar radio.
* Saya suka melancong kerana ia memang terapi minda yg pasti memberi ketenangan tetapi mengempiskan poket, errkks!
* Saya menghafal nombor telefon @ IC dalam Bahasa Inggeris - pelik, kan?


:: Entry ni saya buat kerana dicabar oleh anak-anak, ahaks...::


No comments:

 
Original Template By : uniQue  |    Modified and Maintained By : Intydez